Asfalttia kuumennetaan kadunrakennustöissä 1910-luvulla Korkeavuorenkadulla
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Venäläisiä sotilaita Ulriikaporinvuorella (Tähtitornin vuorella) 1910-luvulla
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Helsinkiläisiä Eteläsatamassa muuttamassa saaristolaivoilla kesähuviloilleen 1910-luvulla
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Mies onkimassa Siltasaaren läntisellä joenhaaralla (Vanhankaupunginkoskella) 1910-luvulla
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Kalaverkkojen kuivausta ja korjausta nykyisen Hernesaarenkadun loppupäässä 1910-luvulla
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Nyländska jaktklubbenin (NJK) venesatama Valkosaarenkarin rannassa 1910-luvun alussa
Broström, Karl Oskar, valokuvaaja kuvausaika 1910 luku
Lapsia Katajanokan puistossa lastenhoitajan tai kotiapulaisen seurassa
1910-luvulla, ks
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Lapsia Katajanokan puistossa lastenhoitajan tai kotiapulaisen seurassa
1910-luvulla, ks
Timiriasew, Ivan, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Helsingin kolmannen suomalaisen tyttökoulun tuntiopettaja Vuokko Raekallio (1910-1974) koulun pihalla.
kuvausaika 1931
Hile Savia (1910–1958) ja kuvanveistäjä Niilo Savia (1902–1976) ravintolassa
kuvausaika 1930 -luku mahd.
Emil Schybergson, pankkimies ja poliitikko, oli 1910-luvulla kehittämässä Kulosaaren huvilakaupunki -yhdyskuntaa
Ståhlberg: :, valokuvaaja kuvausaika 1894
Höyrylaiva Brändö, joka kuljetti raitiovaunua Helsingin ja Kulosaaren välillä vuosina 1910-1919
Foto Roos, valokuvaaja kuvausaika 1910 -luku
Emil Schybergson, pankkimies ja poliitikko, oli 1910-luvulla kehittämässä Kulosaaren huvilakaupunki -yhdyskuntaa
Ståhlberg: :, valokuvaaja kuvausaika 1894
Johtaja Allan Granfeltin talo, sen suunnitteli arkkitehti Walter Thomé ja se valmistui 1910
kuvausaika 1940 n?
Viistoilmakuvassa johtaja Allan Granfeltin talo (arkkitehti Walter Thomé 1910), Etelä Rantatie (nykyinen Armas Lindgrenin tie) 1.
Osakeyhtiö Sääski:, valokuvaaja kuvausaika 1930 n.
Suomen kansallismuseo (arkkitehtitoimisto Gesellius, Lindgren, Saarinen 1910), Läntinen Viertotie 6 (myöhemmin Turuntie 6, nykyään Mannerheimintie 34).
kuvausaika: aikaisintaan 1916
Östersundomin kartano, kartanon vanha talli vuodelta 1915 (arkkitehti Valdemar Aspelin) ja tarvikeliiteri 1910-luvulta sikalan kulmalta nähtynä
Hakli, Kari, valokuvaaja kuvausaika 08.05.2009
Jalankulkijoita ja liikennettä Eteläesplanadilla, taustalla vakuutusyhtiö Suomen rakennuttama ja Karl Lindahlin 1910 suunnittelema graniittinen liikerakennus osoitteessa Eteläesplanadi 2
kuvausaika 1920 - 30 -luku
Yksityisen yhtiön (AB Brändö Villastad) omistama höyrylautta, joka kuljetti raitiovaunua, aloitti liikennöinnin Kulosaaren ja Helsingin välillä syksyllä 1910
kuvausaika 1910 -luku
Edessä Kluuvin lahden ylittävä silta, takana johtaja Allan Granfeltin talo, sen suunnitteli arkkitehti Walter Thomé ja se valmistui 1910
kuvausaika 1956 n
Edessä silta yli Kluuvin lahden, takana johtaja Allan Granfeltin talo, sen suunnitteli arkkitehti Walter Thomé ja se valmistui 1910
kuvausaika 1956 n
Suomen kansallismuseo (arkkitehtitoimisto Gesellius, Lindgren, Saarinen 1910), Museokatu 1, Töölönkatu 5, Läntinen Viertotie 6 (myöhemmin Turuntie 6, nykyään Mannerheimintie 34).
kuvausaika 1930-1939
Suomen kansallismuseo (arkkitehtitoimisto Gesellius, Lindgren, Saarinen 1910), Töölönkatu 5, Museokatu 1, Läntinen Viertotie 6 (myöhemmin Turuntie 6, nykyään Mannerheimintie 34).
kuvausaika: aikaisintaan 1921
Suomen kansallismuseo (arkkitehtitoimisto Gesellius, Lindgren, Saarinen 1910), Töölönkatu 5, Museokatu 1, Läntinen Viertotie 6 (myöhemmin Turuntie 6, nykyään Mannerheimintie 34).
Tallgren, Bruno, kuvaaja kuvausaika 1922
Suomen kansallismuseo (arkkitehtitoimisto Gesellius, Lindgren, Saarinen 1910), Töölönkatu 5, Museokatu 1, Läntinen Viertotie 6 (myöhemmin Turuntie 6, nykyään Mannerheimintie 34).
kuvausaika 30.12.1922